Σάββατο 9 Μαΐου 2009

J. B. Hutto - Jealus Hearted Woman


Άλλος ένας μπλουζίστας που δεν αναγνωρίστηκε όσο έπρεπε. Γεννήθηκε ως Joseph Benjamin Hutto, το 1926 στη South Carolina. Ο πατέρας του ήταν ιεροκύρηκας κι έτσι η πρώτη μουσική ενασχόληση του J.B. ήταν τα γκόσπελ. Στα μπλουζ, ξεκίνησε με ντραμς, συνέχισε με πιάνο ώσπου κατέληξε στην κιθάρα... "Έφυγε" το 1983 (57 ετών) από τη γνωστή ανίατη ασθένεια... Έχει αξιόλογη μουσική παραγωγή. Το έργο του, κατά κάποιο τρόπο, το συνεχίζει ο ανηψιός του, ο Lil Ed Williams, ο οποίος παίζει πολύ κοντά στο στυλ του θείου του. Αξίζει να σημειωθεί πως ο J. B. Hutto είχε συμμετοχή στον πόλεμο της Κορέας (οδηγούσε φορτηγά σε μάχιμες περιοχές)...

Εξαίρετος μουσικός, απ' τους λίγους που έχω μέσα στην καρδιά μου. Κι από κει παίζει πια! Blues μέσα απ' την καρδιά μου!... Κι όσο για τη διάρκεια του τραγουδιού, πολύ μικρή, πολύ μικρή για μένα...

5 σχόλια:

homemade είπε...

diatton....πολύ ωραία ενημερωτική ανάρτηση δεν τον ήξερα..μου άρεσε πολύ σε ευχαριστώ...

Alice Iocco είπε...

Πολύ ωραία, μ'όλη αυτή την ενημέρωση έρχομαι πιό κοντά στους μπλουζίστες που δεν γνωρίζω και στα τραγούδια που μ'αρέσουν και δεν ήξερα όλη την ιστορία τους...
Εξαιρετική δουλειά κάνεις εδώ φίλε μου, για όλα τα θέματα.

Diatton είπε...

Παναγιώτη, σ' ευχαριστώ και πάλι...

Αλίκη, σ' αυτόν εδώ έχω πολύ μεγάλη αδυναμία!

andria είπε...

Diatton,σ'ευχαριστώ πολύ ...ακούω εξαιρετική μουσική στις αναρτήσεις σου...

arrwstia7 είπε...

ομολογω οτι δεν τον ειχα ακουστα..

τι παθος. τι συναισθημα. Βγαλμενο απο την καρδια του....

Πολυ αξιολογη αναρτηση. Σε ευχαριστουμε φιλε Διαπων